.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله دست نشان به علی آبادی و کفاشیان

نادر دست‌نشان درباره اينكه چرا پس از پايان بازي ديروز مقابل استقلال در جمع خبرنگاران حاضر نشد، اظهار داشت: تا آخرين لحظاتي كه استقلالي‌ها در حال برگزاري جشن قهرماني بودند حضور داشتيم؛ ولي همكاران شما به قدري بابت اين قهرماني‌ ذوق‌زده بودند كه كسي سراغ من نيامد. شاهد بودم كه چه طور علي آبادي و كفاشيان با ذوق‌زدگي سرود قهرماني استقلال را سر داد.

به گزارش فارس، وي افزود: نمي‌خواهم در اين رابطه بحث را باز كنم و بهتر است اين صحبت‌ها را به حساب شوخي بگذاريد.

سرمربي پگاه درباره بازي اذعان داشت: كاملا طبيعي بود كه در ورزشگاه آزادي شاهد حمايت همه جانبه استقلالي‌ها باشيم. خوشحال شديم كه قبل از بازي جشن پيروزي گرفته بودند و ما را هم از تماشاي كنسرت رايگان بي‌نصيب نگذاشتند.

دست‌نشان تاكيد كرد: پگاه بازي را خوب شروع كرد. برخلاف تصور همه، به گونه‌اي بازي كرديم كه استقلالي‌ها وادار به احترام گذاشتن شدند، البته 25 دقيقه اول كاملا تحت فشار بوديم و مهاجمان ما كه شايد از طرف من خوب توجيه نشده بودند، تحت تاثير جو ورزشگاه نتوانستند خواسته‌ها را برآورده كنند؛ اما رفته رفته توانستيم بر بازي مسلط شويم و حتي چند موقعيت خوب را از دست داديم.

سرمربي پگاه با اشاره به اينكه داور يك پنالتي صد در صد به نفع آنها نگرفته است، افزود: خطايي كه طالب‌لو روي ابراهيمي انجام داد، بدون ترديد پنالتي بود و همان ضربه مي‌توانست جريان بازي را كاملا عوض كند كه متاسفانه از چشم داور پنهان ماند.

دست‌نشان با بيان اين مسئله كه در نيمه دوم پگاه برتر از استقلال بازي كرد، اظهار داشت: بعد از اينكه افشين چاوشي را از جريان بازي بيرون آورديم كفه ترازو كاملا به نفع ما شد. حركات عصبي قلعه‌نويي كنار خط كاملا نشان از بازي برتر پگاه داشت. اين مساله براي ما افتخار است كه 90 دقيقه مقابل استقلال بزرگ، پاياپاي بازي كرديم.

سرمربي پگاه با خطا خواندن گل جباري ادامه داد: گل دوم را در نهايت سادگي وبي‌تفاوتي دريافت كرديم، در حالي كه دروازه‌بان ما براي گرفتن توپ به بيرون آمده بود جباري روي او خطا كرد كه اصلا اين مساله به چشم نيامد. روي صحنه گل سوم نيز به نظر رسيد كه برهاني در ورزشگاه تنها بود چرا كه بازيكنان پگاه نااميد شده و فكر مي‌كردند جبران گل خورده سخت است.

دست‌نشان در مورد اين مسئله كه بازي ضعيف افشين چاوشي شك‌برانگيز بود، عنوان كرد: به نظر من بايد بازي چاوشي بررسي شود. از وي انتظارات بيشتري داشتيم. از مصاحبه او كه عنوان كرده بود عزرائيل استقلال هستم بسيار ناراحت شدم و اين نشان از كمبود اين بازيكن است كه چنين حرفي را مي‌زند.

وي افزود: از بازي بد اين بازيكن ناراحت هستم و نمي‌توانم نظري دهم. چاوشي در حد واندازه خود ظاهر نشد. فكر مي‌كردم بين 2 نيمه مي‌توانم او را توجيه كنم؛ اما اين اتفاق رخ نداد. چاوشي با بازي مبتديانه خود همه گيلاني‌ها را نااميد كرد.

دست‌نشان در ادامه با انتقاد از رفتار زشت فرهاد مجيدي تصريح كرد: انتظار از كسي كه بازوبند كاپيتاني تيمي مثل استقلال را دارد بالا است. متاسفانه اين بازيكن اخلاق را زير پا گذاشت.در يك صحنه‌ از محمدمختاري خواستم پا به پاي مجيدي حركت كند و او را دريبل بزند كه ظاهرا اين حرف من به مهاجم استقلال برخورد و باعث شد حرف‌هاي بسيار زشتي بزند كه از بيان آنها قاصرم.

وي تاكيد كرد:‌متاسفم براي اين فوتبال كه بعضي‌ها به جاي پيشرفت در عرصه فني در مسايل حاشيه‌اي رشد مي كنند و چون اين اتفاق توسط يكي از بازيكنان تيمي پرطرفدار رخ داده است، كسي به آن توجه نمي‌كند.

دست‌نشان در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شد با اسماعيل شاد مدير عامل پگاه اختلافاتي شديد داشته است، گفت: اين مسئله را كتمان نمي‌كنم؛ اما اختلافات ما شديد نبود.

اختلاف نظرهاي كوچكي وجود دارد كه قابل حل است، به عنوان مثال در بحث آيين‌نامه مالي براي بعضي از بازيكنان مسايلي وجود داشت كه بايد حل مي‌شد يا در بندهاي قراردادي كه براي خود من در نظر گرفته شده بود مسائلي بود كه توقع رفع آنها را داشتم.

وي با اشاره به اينكه بحث اصلي او افزايش بودجه براي فصل آينده است، ادامه داد: مهم‌ترين مسئله‌اي كه وجود دارد افزايش بودجه پگاه و انتخاب دستيارانم است كه با برگزاري جلساتي قابل رفع است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفی 31 خرداد 1387
بزرگترین ایراد را نادر جان ما به تو می گیریم که خیلی اون تیم زپرتی استقلال را بزرگ کردی.مصاحبه هایت هم بسیار زیاد و بی مورد بود.مصاحبه های بازیکنان که چه عرض کنم واقعا کم جنبه بودند.اتخاذ سیستم کاملا دفاعی بزرگترین ایراد تو بود.تو که یک هیچ جلو بودی این قلعه نوعی بود که باید استرس داشته باشد نه تو.کجا بودند بازیکنان شوت زن تو.120 دقیقه بازی ابراهیمی جوان اشتباه محض بود.گیلائوری همیشه از بازیکنان استقلال عقب تر بود و بسیار ضعیف بود .بازیکنان آفریقایی بسیار ضعیف بودند.من تعجب می کنم از تو که چطور اجازه دادی اون دروازه بان بی جنبه ات شیرازه تیم را با اون مسائل حاشیه ای از هم پاشیده بود و بسیار تیم حریف را در گل زدن جری کرده بود.با اون کار مسخره پیراهن قرمز پوشیدن و تلف کردن وقت دقیقا از دقیقه یک بازی.
در بازی برگشت با استقلال نادر جان خیلی اشتباه داشتی.بنظر من دیدن فیلم اون بازی بکرات برایت درسهای خوبی خواهد داشت.البته نگو که دروازه بانم توپهای خوبی گرفت و عالی بودن مهم بدون حاشیه بازی کردن است که برای تیم سم مهلکی است.در بازی ای که علی علیزاده همه کاره اش باشد حالا تو حساب کن که بازی شما چطور بود.ولی حسابی با بازی تون قیمت علیزاده و برهانی گل نزن را بالا بردین و اونها از این نظر بشما مدیون هستند.
البته نادر جان این حرفها ی بعد از بازی نیست و دقیقا نظرات حین بازی شما می باشد که چون تو تحت تاثیر جو ورزشگاه بودی به چشمت نیامد.
من یک گله هم در مورد قضیه فرهاد مجیدی از تو دارم نادر جان و آنهم اینه که بعنوان سرمربی یک تیم شان تو بسیار بسیار بالاتر از بازیکن بوده و هست و بجای اینکه سابقه مجیدی و قدمت تیمش رو برای خبرنگار بگی همونجا قاطعانه چنان برخوردی با اون می کردی که دیگه یه علف بچه به خودش جرات جسارت به تو رو نداشته باشه.اگه این کارو با پیروانی یا یاوری و یا احمدزاده می کرد بخدا پدرش رو جلوی چشماش می آوردند.جز اینه که دهسال تو لیگ بخور و بخواب امارات بازی کرده و حالا تو لیگ سنگین ایران گیر پاژ کرده.
در مصاحبه های بعد از بازی یک مقدار خویشتن دار باشی بهتر است.هیچوقت هم از در طنز وارد نشو که جز حاشیه و هر هر خندیدن به ریش مربی هیچ خاصیتی ندارد.
که مازندران شهر ما یاد باد همه برو بومش آباد باد انشاالله که فقط و فقط در سایه همدلی بدست می آید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.